Nokaut.pl zarobił 0,52 mln zł w 2008 roku i chce być spółką akcyjną

Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl zarobiła w ubiegłym roku 520tys. zł netto, czyli pięć razy więcej niż w 2007 roku. Firmapodwyższyła swój kapitał zakładowy, żeby przekształcić się w spółkęakcyjną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl osiągnęła w ubiegłym rokuprzychody w wysokości 2,44 mln zł, czyli o 244 proc. więcej niż w2007 roku. Zysk netto spółki wzrósł ze 100 tys. zł (2007 rok) do520 tys. zł, czyli ponad pięciokrotnie. Z kolei wynik EBITDAzwiększył się o 480 proc. - Handel internetowy mocno związał się zrynkiem porównywarek cen i obecnie rynek ten jest jedną z siłnapędowych polskiego ecommerce, więc myślę, że w najbliższym czasienasza strona będzie dalej zwiększała swój zasięg, poprawiając przytym wyniki finansowe - komentuje Wojciech Czernecki, członekzarządu Nokaut.pl.

Udziałowcy serwisu podwyższyli jego kapitał zakładowy z 79 tys.zł do 553 tys. zł, co jest pierwszym krokiem na drodze doprzekształcenia go w spółkę akcyjną. - Przewidujemy, że przychodywitryny mogą przy dobrej rentowności wzrosnąć przez 2-3 lata do 10mln zł mimo panujących obecnie negatywnych warunków w całejgospodarce - wyjaśnia Jens Spyrka, prezes zarządu bmp MediaInvestors, jednego z głównych udziałowców Nokaut.pl. - Niewykluczamy także akwizycji firm, które mogłyby przynieść znaczącesynergię z podstawowym biznesem naszej spółki - dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?