Norbert Kałużny creative commerce strategy directorem w Publicis Groupe

Norbert Kałużny obejmie nowo utworzone stanowisko creative commerce strategy directora w Publicis Groupe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Norbert Kałużny creative commerce strategy directorem w Publicis Groupe
Norbert Kałużny

Kałużny ma wspieraćł ekspertów agencji mediowych i kreatywnych grupy w strategicznym planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań commerce’owych.

- Commerce jest dzisiaj wszechobecny, a jego nowatorskie wykorzystanie otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju dla przedsiębiorstw. Do znanych modeli biznesowych, wspieranych narzędziami analitycznymi, narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i optymalizacji sprzedaży online, wprowadzamy bardzo mocno warstwę kreatywności oraz innowacyjności. Będziemy tworzyć nowe, nieoczywiste doświadczenia i znajdować oraz wykorzystywać kolejne touchpointy zwiększające konwersję na sprzedaż. Tym samym będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać kompetencje zebrane w ramach Publicis Groupe do kreowania w pełni zintegrowanych rozwiązań omnichannel i do budowania biznesu Klientów. Cieszę się, że za rozwój w tym strategicznym dla nas obszarze, będzie odpowiadał manager, o tak szerokim i bogatym doświadczeniu, jakie posiada Norbert Kałużny – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Norbert Kałużny jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. W tym czasie zajmował się projektowaniem strategii komunikacji i zarządzaniem multidyscyplinarnymi projektami dla takich firm i marek jak PepsiCo, Lotte Wedel, Kompania Piwowarska, Sanofi, Coty czy Reckitt Benckiser. Przez ostatnie 4 lata pracował jako media strategy & innovations director w agencji mediowej Zenith.

- Dzięki danym i technologii każde doświadczenie konsumenta z marką może błyskawicznie stać się dzisiaj doświadczeniem commerce’owym. Od SMS-a do tweeta, od TikToka po spot telewizyjny, od wizyty w galerii handlowej po sesję w Metaverse, każda, często nawet niezamierzona interakcja z konsumentem, może prowadzić bezpośrednio do transakcji. Warto nie tylko zdawać sobie z tego sprawę, ale przede wszystkim umieć wykorzystać te okazje, korzystając z różnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W naszej organizacji, działającej w modelu operacyjnym Power of One, proces integracji kluczowych kompetencji strategicznych, kreatywnych, mediowych i performance’owych jest zaawansowany, jak nigdzie indziej na rynku. I to jest ogromna szansa, by Creative Commerce zajął właściwe miejsce w strategiach biznesowych naszych Klientów – dodaje Norbert Kałużny.

Norbert Kałużny będzie raportował do Jakuba Bielerzewskiego, dyrektora generalnego agencji marketingu efektywnościowego Performics i blisko współpracował z ekspertami wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style