Nowa agencja marketingu szeptanego

Harder&Harder jest nową agencją marketingu szeptanego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kluczowymi osobami w agencji są: Mariusz Woźnicki – Dyrektor Zarządzający (właściciel) oraz Maja Karpińska pełniąca funkcję Key Account Managera.

Woźnicki doświadczenie zdobywał w firmach: SMG/KRC Millwardbrown (partner Harder&Harder) oraz Streetcom, gdzie prowadził projekty kluczowych klientów. Ponadto jest wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz Polskiej Akademii Public Relations.

Harder&Harder specjalizuje się m.in. w marketingu szeptanym, wirusowym, guerrilla marketingu oraz streetmarketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"