„Nowa Europa wchodzi do gry” w kampanii funduszu UniObligacje

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa subfunduszu UniObligacje: Nowa Europa oferowanego przez Union Investment TFI SA. Akcję przygotowały firmy S4, Driim Interactive i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania subfunduszu UniObligacje: Nowa Europa przebiega pod hasłem „Nowa Europa wchodzi do gry”. Reklamy informują o dobrych wynikach osiąganych przez ten fundusz oraz podkreśla jego główne zalety: dywersyfikację geograficzną inwestycji i umiarkowane ryzyko. Ponadto mają budować wspierać wizerunek Union Investment jako firmy aktywnej i oferującej rozwiązania dopasowane do potrzeb różnych klientów Akcja, podobnie jak sam subfundusz, jest skierowana do inwestorów zorientowanych w sytuacji gospodarczej Europy i świata.

grafika

Kampania - rozpoczęta 10 maja, a zaplanowana do końca miesiąca - obejmuje prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Diners Club Magazine”, „Forum”, „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Sukces”) oraz internet. Reklamy przygotowała agencja S4, za realizację działań w internecie odpowiada jej dział Driim Interactive, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana