Nowa kampania Cropp

Trwa nowa kampania reklamowa marki Cropp (marka dostępna w siecisalonów Cropp Town). Kampania nosi tytuł 'Create Yourself'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania pokazuje nowe odmienione oblicze marki Cropp i macharakter wizerunkowo-produktowy. Zmiany kolekcji i wizerunkuwynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieżydedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientachsieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USAwyznaczyły Cropp`owi nowe kierunki rozwoju - Cropp ma być mocnopożądana marką streetową i lifestylową - informuje MariuszKozak-Zagozda, dyrektor marketingu.

Kampanię ilustrują wybrane zestawy ubrań z najnowszej kolekcjiCropp. Do zdjęć pozowali młodzi modele z USA oraz z Berlina.Zestawy ubrań zostały przygotowane przez nowojorskich stylistów, atrendy lansowane przez Cropp`a w tym sezonie to pełne życia ikolorów Streetowe Mixy.

Do działań marketingowych wykorzystano wiele narzędzi z zakresuATL i BTL.

W największych miastach Polski zawisły przykuwające uwagęwallboardy, wykorzystano także sieć nośników citylights a na ulicewyjechały też mobilne nośniki reklam na środkach komunikacjimiejskiej.

Razem z outdoorem ruszyła mocna wizerunkowa i pr-owa kampaniaprasowa obejmująca najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki imagazyny dla panów.Wśród nich m.in. Avanti, Hot, Cosmopolitan, CKM, Logo, Laif, GazetaWyborcza.Reklamy i działania pr-owe pojawiły się również na łamachpism Ślizg i DosDedos, a także w magazynach Bravo, Bravo Girl,Twist czy Dziewczyna.

Reklamy drukowane pojawiły się także w gazetach wydawanych przezCentra Handlowe. Witryny salonów Cropp Town otrzymały w ramach kampanii nowąspecjalną wizualizację.

W samych Centrach Handlowych prowadzono wiele akcji z zakresuBTL informujących o nowej kolekcji.

Wsparcie działań outdoorowych i prasowych stanowi internet.Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy odmienionyserwis internetowy http://www.cropptown.pl/,przedstawiający nową kolekcję Cropp`a i w szerszym niż do tej poryzakresie prezentujący same produkty Cropp.

Przed rozpoczęciem kampanii wysłano również mailing do ponad 350000 aktywnych użytkowników bazy mailowej firmy LPP.

Reklamowe działania internetowe prowadzone są także na wieluzaprzyjaźnionych portalach internetowych i serwisach tematycznych.Dochodzą do tego intensywne akcje sms-owe.

Na potrzeby kampanii zostały stworzone nowe filmy i reklamyradiowe. Filmy są emitowane w sieci Cropp Town na monitorach CroppTV.Reklamy radiowe emitowane są w wybranych CentrachHandlowych.

Nad realizacją (kreacja, zakup mediów) kampanii pracował zespółmarketingowy Cropp, firma zjednoczenie.com (Internet) orazzaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami niezależni Twórcy -dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.

Kampania swoim zasięgiem objęła największe polskie miasta atakże inne kraje poza Polską, w których znajdują się sklepy CroppTown. Akcja będzie trwała do połowy czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style