Nowa kampania Dialogu

21 stycznia rozpoczęła się kampania eMarketingowa Telefonii Dialog SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja ma charakter wizerunkowy i wspiera działania z zakresu ATLu. Realizacją projektu zajęła się agencja interaktywna Adv.pl.

Aby zwiększyć skuteczność przekazu reklamowego, w kampanii wykorzystano trzy, uzupełniające się formy e-marketingu: serwis wizerunkowy, interaktywne produkcje reklamowe oraz marketing wirusowy. Koncepcja kreacji nawiązuje do głównych wyróżników Dialogu: elastyczności, zaufania, możliwości. W oparciu o nie zbudowana została witryna www.konkurs.dialog.pl oraz interaktywne produkcje reklamowe (Billboard, Interstital, Top Layer). Dodatkowym wsparciem działań jest konkurs on-line o nazwie "Nagrody za zaufanie", którego celem jest rozpowszechnienie informacji o serwisie i kampanii.

- Adv.pl tworzy wizerunek Telefonii Dialog w sieci Internet już od ponad trzech lat. Po raz kolejny, połączenie naszej wiedzy i doświadczenia ze sprecyzowanymi potrzebami naszego Klienta przyniosło doskonały rezultat. Zaufanie, elastyczność i możliwości to również podstawa naszej współpracy z Dialogiem - mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały