Nowa kampania marki Łowicz

Na małym ekranie właśnie zagościła nowa reklama telewizyjna syropów owocowych marki Łowicz (Agros Nova).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

15-sekundowy spot, zrealizowany przez agencję Ad Fabrika FCB, emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.                  

Celem kampanii syropów Łowicza jest promocja dwóch letnich smaków: pomarańczowego i cytrynowego.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator