Nowa kampania Plusssza

Startuje pierwsza kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem tej wizerunkowo - produktowej kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego dwuwarstwowego Plusssza. Pomysł kreatywny spotu telewizyjnego opiera się na wizualizacji powrotu do formy po wzięciu tabletki nowego Plusssza i na uświadomieniu korzyści z jego zażywania. Kreacja przełamuje konwencję reklam produktów farmaceutycznych - plastikowy kubek wracający do formy jest metaforą organizmu człowieka. Nowy Plusssz z technologią Fusion System umożliwił połączenie wysokiej dawki substancji, które mają zostać uzupełnione z dzienną dawką witamin. Pierwszym wariantem z portfolio nowego Plusssza wspieranym marketingowo jest Plusssz Magnez i Multiwitamina.

Saatchi & Saatchi rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek należącą do holdingu Maspex Wadowice w drugiej połowie ubiegłego roku. Rozpoczynająca się właśnie kampania jest pierwszym efektem tej współpracy.

Klient: Polski LekAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Łukasz Artecki, Błażej ArteckiPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Karina Komorowska, Katarzyna IndykDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Maciej WaligóraCopywriter: Filip Berendt.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA