Nowe formaty typu Billboard w sieci reklamowej Google

W sieci reklamowej Google udostępnione zostały trzy nowe, specyficzne dla polskiego rynku formaty o rozmiarach 750x100 (Billboard), 750x200 (Double Billboard) i 750x300 (Triple Billboard).

km
km
Udostępnij artykuł:

Formaty typu "Billboard" są umieszczane z reguły w górnej części witryny, w części widocznej bez potrzeby przewijania okna przeglądarki (ang. "above the fold").

Obecnie nowe formaty są dostępne w sieci reklamowej Google jako reklamy tekstowe (dopasowywane automatycznie do odpowiedniego rozmiaru na stronie wydawcy) oraz graficzne (statyczny obraz JPG / GIF / PNG lub animacja SWF).

Aby dodać nową reklamę graficzną typu "Billboard" do kampanii, należy przejść do zakładki "Reklamy" w kampanii skierowanej na sieć reklamową, a następnie kliknąć na opcje "+ Reklama" > "Reklama graficzna" > "Prześlij reklamę" i wgrać uprzednio przygotowaną kreację. Maksymalna objętość reklam graficznych w trzech nowych rozmiarach to 150 KB.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt