Nowe logo i kampania Chilli ZET

Ruszyła nowa kampania reklamowa radia Chilli ZET. Zmodyfikowano także logotyp i stronę internetową stacji.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

- Wprowadzenie nowego logotypu to kwestia uporządkowania identyfikacji wizualnej, jak również dostosowania do nowego logo marki-matki, czyli Radia ZET. Strategie obu marek pozostaną jednak niezależne - powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET.

W piątek pod hasłem „Nastaw się na chill out” ruszyła kampania radia Chilli ZET. Wykorzystane zostaną w niej: outdoor, prasa i internet. Reklamy na backlightach można zobaczyć już w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. Rozgłośnia reklamować się będzie także w takich tytułach prasowych, jak: „Elle”, „Top Gear”, „Logo”, „Maleman”, „Fashion Magazine”, „Viva”, „Zwierciadło”, „Forbes”, „Newsweek”, „Polityka” i „Wprost”. W internecie bannery Chilli ZET będzie można spotkać w serwisach Onet.pl oraz WP.pl.

grafika

Stacja uruchomiła także zmodyfikowaną stronę internetową (chillizet.pl). Oprócz zmian wizualnych, nowością są cztery kanały muzyczne, których można słuchać on-line: Chilli ZET Rafal Bryndal Jazz Quartet (zawiera jazzowe utwory, wybrane przez Rafała Bryndala), Chilli ZET Deep (utwory lounge i chill out), Chilli ZET PL (polscy wykonawcy w wydaniu chilloutowym) oraz Chilli ZET Covers (znane utwory w chilloutowych interpretacjach).

Nowy logotyp Chilli ZET zaprojektowało Mamastudio. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Brasil, a media zostały zaplanowane i zakupione przez Zenith Optimedia Group.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego