Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

W czwartek, 14 września br. należący do A+E Networks kanał lifestylowy Lifetime zmieni logo, dopasowując je do logotypu stacji w Stanach Zjednoczonych.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

Polski oddział A+E Networks poinformował, że od połowy września stacja Lifetime będzie posługiwać się nowym logotypem.

Zmiana ma charakter globalny, a na rynku amerykańskim logo zostało odświeżone już w lutym br. - przy okazji wprowadzenia do ramówki Lifetime meczów piłki nożnej kobiet National Women's Soccer League,

Nowe logo stacji (czerwony okrąg z wpisaną w środek nazwą „Lifetime”) zaprojektowała firma Primal Screen.

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show. Na jesień nadawca przygotowuje dwie lokalne produkcje, ale na razie nie ujawnia szczegółów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/izabella-wiley-budujemy-ogladalnosc-dzieki-lokalnym-produkcjom-pierwszy-serial-dla-lifetime-w-ciagu-3-lat-wywiad ##

grafika
łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego