Nowe osoby w OgilvyOne Worldwide

Agencja OgilvyOne Worldwide, postanowiła poszerzyć swój zespół

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja OgilvyOne Worldwide, powstała z połączenia dwóch Agencji wchodzących w skład grupy Ogilvy w Polsce - OgilvyOne oraz RMG Marcom - postanowiła poszerzyć swój skład osobowy.

Do działu Client Service dołączył na stanowisku Account Directora Bartek Koprowski, który stanął na czele trzyosobowego zespołu. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie takich klientów, jak Coca Cola, Kodak, SAP, Tryg.

Jednocześnie Joanna Osiak (do tej pory Account Manager RMG Marcom) poprowadzi drugi zespół, który obsługuje GE Capital Bank, Chrobry, DHL oraz sieć restauracji Sfinx.

Wraz z rozszerzeniem składu osobowego Ogilvy One Worldwide wzbogacił się o Dział Strategii Customer Relationship Management.

Agnieszka Wardzała, dotychczas Client Service Director OgilvyOne, objęła od pierwszego stycznia 2004 roku stanowisko CRM Strategic Directora. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie strategii związanych z szeroko pojętym marketingiem relacji oraz za wdrażanie przez Agencję komunikacji opartej na zasadach Customer Ownership - strategii CRM według metodologii OgilvyOne na świecie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały