Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Nowym hasłem marki jest „Bo tak!”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki

Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

- Nowa strategia komunikacji marki Góralki nadal jest przyjazna i radosna, ale to, co ją odróżnia od dotychczasowej, to odwaga i autentyczność. Chcemy pokazać, że tak, jak Góralki nie musisz niczego ani nikogo udawać, możesz być kim chcesz, wbrew stereotypom i wszechobecnej presji. Bo lubisz, bo możesz, bo chcesz! Bo tak! Z niecierpliwością czekamy na emisję reklamy telewizyjnej i bardzo się cieszę, że wkraczamy w nowy rok z tą odważną komunikacją. Myślę, że będzie odświeżająca i wzmacniająca dla marki. Mam nadzieję, że wielu naszych dotychczasowych, ale i nowych konsumentów odnajdzie w niej coś, z czym będą się identyfikować i pokocha Góralki na dobre -  mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.

Działania przygotowała agencja Dziadek do orzechów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style