Nowe playery Adobe i Microsoftu

Microsoft i Adobe prezentują swoje nowe odtwarzacze umożliwiające prezentowanie klipów wideo przesyłanych strumieniowo.

MarketingVox -DC
MarketingVox -DC
Udostępnij artykuł:

Dwaj giganci Microsoft i Adobe, zapowiedzieli premiery nowych playerów służących do odtwarzania wideo przesyłanego strumieniowo, poinformował CNET. Decyzja obydwu korporacji jest wynikiem dużego wzrostu oglądalności wideo transmitowanego strumieniowo.

Player Microsoftu nazywać się ma Silverlight i zapowiedziany został w czasie targów National Association of Broadcasters Show w Las Vegas. Program umożliwiał będzie odtwarzanie internetowych klipów wideo przez różne przeglądarki na komputerach typu PC oraz Apple. Zastosowanie nowego playera w przeglądarkach ma na celu zmniejszenie zysków konkurencji czyli głównie firmy Adobe, której Flash format jest w tej chwili najchętniej używany na YouTube oraz MySpace.

Produkt Adobe, czyli nowy Adobe Media Player został zaprezentowany na targach handlowych NAB. Zaletą oprogramowania jest możliwość działania w trybie offline, docenią to zapewne reklamodawcy którzy będą mogli emitować swoje reklamy nawet wtedy, gdy użytkownik będzie odłączony od sieci. Program za pomocą kanałów RSS poinformuje o nowych interesujących wideoklipach. Adobe Media Player jako jedyny będzie w stanie odtwarzać pliki w formacie Flash.

Jak widać po prezentacjach obie firmy przygotowują się do walki o rynek odtwarzaczy mediów strumieniowych mając nadzieję na wyeliminowanie lub co najmniej zmniejszenie udziału konkurencji.

MarketingVox -DC
Autor artykułu:
MarketingVox -DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?