Nowe produkty reklamowe w Komunikatorze Tlen

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy, które są istotnym poszerzeniem dotychczasowych możliwości Komunikatora Tlen.pl.

'Banner rotacyjny' w oknie rozmowy pozwala w trakcie doby emisji bannera wyświetlić jednemu użytkownikowi Komunikatora Tlen.pl więcej niż 1 kreację (maksymalnie 4). Określić można: kolejność kreacji, odstępy w rotacji kreacji.

Doświadczenia pierwszych emisji bannera rotacyjnego pokazały, że ten "zabieg": a) poprawia skuteczność kampanii mierzoną CPC, b) umożliwia zakomunikowanie większej ilości "atutów" oferty, c) wzmaga zaangażowanie użytkowników i pobudza do ponownego zapoznania się z treścią reklamy. "Bannerowe <

>, wieloetapowe zagadki, pytania i odpowiedzi, kreacje różnych wymiarów... Sami jesteśmy niezmiernie ciekawi kreatywności agencji, którą ma sprowokać ta poszerzona oferta" - dodaje Michał Brański, Dyrektor ds. Marketingu w portalu o2.pl.

Portal o2.pl rozpoczął również sprzedaż 36-godzinnych 'Pakietów weekendowych' reklamy w Komunikatorze Tlen.pl w formie bannera w oknie rozmowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek