Nowe projekty wydawnicze Direct Publishing Group

Działająca na rynku custom publishingu spółka Direct PublishingGroup została nowym wydawcą miesięcznika "Sztuka.pl". Wydawnictwoprzygotowało też magazyn dla centrum handlowego Domar, a w planachma projekty dla firm Bayer, Coccodrillo i Centrum DevelopmentPolska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Sztuka.pl" to ukazujący się od wielu lat magazyn o sztuce, wktórym znaleźć można m.in. prezentacje nowych dzieł artystów iinformacje o cenach transakcyjnych dzieł sztuki ze światowychaukcji. Tytuł ukazuje się w nakładzie 4 tys. egz. i sprzedawanyjest w prenumeracie oraz poprzez salony prasowe. Direct PublishingGroup od kwietnia nadzoruje cały proces przygotowania pisma przezjego redakcję oraz druku, natomiast prawa do tytułu zostały wwydającej go dotychczas krakowskiej firmie Antyquarius, któraodpowiada również za jego dystrybucję.

W ubiegłym tygodniu DPG wydało pierwszy numer magazynu "Domar",który powstał na zlecenie centrum handlowego we Wrocławiu o tejsamej nazwie. Pismo zawiera porady dotyczące urządzania wnętrz orazprezentuje ofertę produktową sklepów zlokalizowanych w centrum. Tamwłaśnie dystrybuowany jest magazyn, część z jego 90-tysięcznegonakładu trafiła też do gazet lokalnych w formie insertu

Jeszcze w maju br. DPG planuje wydać magazyn dla firmyfarmaceutycznej Bayer, natomiast w czerwcu agencja zrealizuje nowyprojekt dla sieci sklepów odzieżowych Coccodrillo (w lutym br. DPGwydała dla niej pismo "Koko") oraz cztery magazyny dla centerhandlowych zarządzanych przez Centrum Development Polska (powygranym przetargu).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?