Nowe serwisy portalu o2.pl za 3 mln zł

Portal o2.pl zamierza do końca tego roku uruchomić jeszcze osiemserwisów internetowych. Wśród nich będzie m.in. porównywarka cen iserwis finansowy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Radar.pl - tak będzie się nazywać porównywarka cen, który ruszyjuż na przełomie września i października. Ma konkurować z takimiserwisami jak Ceneo.pl i Skapiec.pl. Michał Brański, członekzarządu o2.pl, tłumaczy nam, że serwis wyróżniać się będzie odkonkurencji dobrym marketingiem i ergonomią. Deklaruje, że portalnie będzie pobierać opłat od sklepów za dodawania ofert doRadar.pl.

Kolejna nowość o2.pl to serwis finansowy, który wystartuje wpaździerniku. Wbrew pierwszym skojarzeniom nie będzie konkurowaćbezpośrednio z Money.pl czy Bankier.pl.- Nasz wortal będziediametralnie różny niż tamte serwisy skupiające się głównie nasprzedawaniu produktów, a nie na informowaniu - mówi namBrański.

W listopadzie ruszy natomiast serwis z ogłoszeniami z rynkumotoryzacyjnego i nieruchomości. Po nim, do końca roku ma powstaćjeszcze pięć wortali. Na razie jednak Brański nie ujawnia żadnychszczegółów na ich temat. Wiadomo jedynie, że nie będzie wśród nichpiątego już serwisu plotkarskiego. Wszystkie nowe wortaleadresowane są do użytkowników w wieku od 20 do 60 lat.

Jak podała "Gazeta Prawna", przygotowanie wszystkich nowościmoże kosztować nawet 3 mln zł. Według Michała Brańskiego, do końcatego roku przychody o2.pl wzrosną do około 30 mln zł, podczas gdyna koniec 2006 r. wyniosły 15 mln zł. Podobnie wzrośnie też zysk,który na koniec ubiegłego roku wyniósł około 4 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały