Nowe szaty "Metra"

Bezpłatny dziennik "Metro" (wydawany przez Agorę") zmienia makietę.

Gazeta Wyborcza-kk
Gazeta Wyborcza-kk
Udostępnij artykuł:

Odmienione „Metro” z nową makietą zaprojektowaną przez Magdalenę Mamajek-Mich, dyrektor artystyczną „Metra", ukaże się 16 października.

Joanna Parczyńska, wydawca "Metra", tłumaczy ten ruch "potrzebami rynku czytelniczego i ogłoszeniowego" oraz "dorastaniem tytułu". Odmienione "Metro" ma publikować więcej informacji z kraju i ze świata.

Tymczasem Rafał Mathiak, dotychczas kierownik sprzedaży ds. regionów, obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży Metra.

Mathiak będzie odpowiedzialny za rozbudowę działu handlowego „Metra” i rozwój oferty reklamowo - ogłoszeniowej. Będzie mu podlegać dział sprzedaży klientów strategicznych i bezpośrednich w Warszawie oraz przedstawiciele regionalni w 7 największych miastach w Polsce.

Rafał Mathiak przez 8 lat był związany z „Gazetą Wyborczą". Zaczynał w 1998 roku w olsztyńskim oddziale „Gazety" jako handlowiec, a później kierownik sprzedaży. Następnie zajmował się w Warszawie sprzedażą do wydań lokalnych „Gazety". W 2002 rozpoczął współpracę z klientami strategicznymi w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, później pracował  jako key account manager w Dziale Klientów Strategicznych „Gazety Wyborczej". W maju 2006 dołączył do zespołu „Metra"  zajmując stanowisko kierownika sprzedaży ds. regionów.  Od października 2006 - dyrektor sprzedaży „Metra”.

Gazeta Wyborcza-kk
Autor artykułu:
Gazeta Wyborcza-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK