Nowe taryfy TP: ujednolicone stawki, przedłużony wieczór

Telekomunikacja Polska wprowadza od września trzy ujednoliconeplany taryfowe. Stawki za rozmowy lokalne i międzystrefowe są wnich takie same, nie ma opłat za rozpoczęcie połączenia, a taryfawieczorna zaczyna obowiązywać o 18:00.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trzy plany taryfowe wprowadzane 1 września przez TelekomunikacjęPolską zostały wyodrębnione na podstawie wysokości miesięcznegoabonamentu wynoszącego 50 zł, 70 zł lub 90 zł. W każdej z tychofert występują określone stawki za połączenia międzynarodowe i tewykonywane do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz darmoweminuty, których liczbę można podwoić, jeżeli zadeklaruje siękorzystanie z nich wieczorami i w weekendy.

W nowych taryfach Telekomunikacja Polska ujednoliciła stawki zarozmowy lokalne i międzystrefowe oraz te wykonywane do wszystkichsieci stacjonarnych. Jednocześnie zlikwidowano opłatę zainicjowanie połączeń, przez co nieco wzrosły stawki minutowe, aletańsze stało się zwłaszcza przeprowadzanie krótkich rozmów. Popierwszej minucie połączenia jego długość jest naliczanasekundowo.

Przedstawiciele TP chcą przez wprowadzenie nowych planówtaryfowych zatrzymać swoich abonentów przechodzących do siecimobilnych oraz ujednolicić swoją ofertę z propozycjami tychoperatorów. - Dla naszych nowych pakietów planujemy pozyskać dokońca roku kilkadziesiąt tysięcy klientów - deklaruje PawełPapliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnejTelekomunikacji Polskiej. - Chcemy, żeby byli wśród nich także nasiobecni abonenci, którzy zmienią swoje plany taryfowe nakorzystniejsze - dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały