Nowe twarze i nominacje w Orco Property Group

Alicia Kościesza awansowała na stanowisko Deputy Marketing Director. Krzysztof Godleś objął stanowisko Development & Construction Director.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od początku czerwca br. Alicja Kościesza pełni funkcję Deputy Marketing Director w firmie Orco Property Group w Polsce. Absolwentka kierunku Zarządzanie i Marketing na SGH, przez pięć lat pracowała dla inwestora realizującego projekt „Miasteczko Wilanów” zajmując się jego marketingiem i promocją. Następnie, we wrześniu 2006 roku dołączyła do zespołu Orco Property Group jako Marketing Manager projektu Złota 44. Obecnie Alicja Kościesza  jest odpowiedzialna za strategię marketingową oraz komunikację korporacyjną firmy Orco Property Group w Polsce.

Krzysztof Godleś piastuje stanowisko Development & Construction Director w Orco Property Group. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, pierwsze doświadczenia związane z branżą budowlaną zdobywał w Gleeds Polska, firmie należącej do grupy Międzynarodowych Konsultantów Budowlanych. Od roku 2001 był pracownikiem Tesco Polska Sp. z o.o., gdzie od 2006 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Przygotowania i Realizacji Inwestycji, nadzorując wszystkie nowe projekty grupy w Polsce. Do zespołu Orco Property Group dołączył na początku 2007r. i od tego czasu jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację inwestycji w Polsce oraz wdrażanie nowoczesnych systemów inteligentnego budownictwa.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"