Nowe twarze w On Board PR

Zespół On Board PR wzmacniają czterej nowi konsultanci public relations zatrudnieni w działach Healthcare oraz Corporate PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku z rozwojem firmy On Board PR, na początku sierpnia b.r. do zespołu dołączyli kolejni konsultanci. Potrzeba taka zaistniała, ponieważ rozszerzyła się skala działań dla klientów On Board PR. Nowe osoby zatrudnione zostały na stanowiskach account executive assistant oraz junior account executive w działach Healthcare oraz Corporate PR. Konsultanci są zaangażowani w pracę dla firm Adamed, Clear Channel Polska, US Pharmacia i Cultural Care Au Pair.

Ewa Marczyk, PR Consultant na stanowisku junior account executive. Współrealizuje Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć siebie". Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Barbara Kiselińska, PR Consultant na stanowisku account executive assistant. Zaangażowana w prace na rzecz Cultural Care Au Pair. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Studentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, dziennikarka.

Wioletta  Niżnik, PR Consultant na stanowisku account executive assistant. Pracuje przy realizacji Ogólnopolskiego Programu "Głęboki Oddech". Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Agata Radlak, PR Consultant na stanowisku account executive assistant. Zaangażowana w realizację Programu "Zdrowe Zatoki". Absolwentka Wydziału Ekonomiii Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały