Nowi eksperci na kluczowych stanowiskach w Advalue

Advalue rozwija struktury i kompetencji zespołu. Do agencji dołączyli doświadczeni eksperci: Aneta Lisicka, Aneta Szerszeniewska i Paweł Stankiewicz, obejmując kluczowe stanowiska w obszarach kreacji, client service i PR.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowi eksperci na kluczowych stanowiskach w Advalue
od lewej: Paweł Stankiewicz, Aneta Szerszeniewska, Aneta Lisicka

Paweł Stankiewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego. Kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych.

Z branżą reklamową jest związany od ponad dwudziestu lat. Pracował w polskich oraz międzynarodowych agencjach, takich jak TBWA\TEQUILA, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, dentsu oraz ostatnio AWX. Realizował kampanie dla wielu znanych marek, m.in. Totalizatora Sportowego, PKO BP, PZU, Banku Santander, Carlsberga, Kompanii Piwowarskiej, Link4, Polpharmy i Unilevera. 

Aneta Lisicka awansowała na stanowisko client service directorki. Jej zadaniem jest dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów. 

Lisicka od ponad dwóch dekad jest związana z branżą reklamową i marketingową, zarządza zespołami oraz projektami – zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Jej doświadczenie poparte jest pracą dla wielu marek z różnych branż. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się długoletni klienci m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Danone – Żywiec Zdrój oraz Nutricia, NIVEA Polska, Warta, PGNiG czy PGE.

Aneta Szerszeniewska pracuje w Advalue jako PR manager group head. Odpowiada za rozwój działu PR & content marketing – od rozbudowy struktur i procesów, po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej dla klientów agencji oraz samego Advalue. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami z branży finansowej, FMCG, healthcare, HoReCa, lifestyle i beauty – współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym BOHOBOCO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny