Nowi ludzie w Demo

Do zespołu Demo Effective Launching dołączyły kolejne nowe osoby.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Maksyjan objęła stanowisko Account Executive. Przed rozpoczęciem pracy w DEMO pracowała w agencjach Underground i Proinwest Art Meritum. 

     Na stanowisku Art Director rozpoczął pracę Bartek Kozłowski, który jest grafikiem i projektantem, a dotychczas pracował m.in. w Studiu Projektowym Prosfera oraz jako wykładowca prepress w Publishing Institute.

    

Dalej trwają kolejne rekrutacje - w związku ze wzrostem ilości zleceń obsługiwanych przez agencję i zasadniczymi zmianami w strukturze i metodach zarządzania, które zostaną wprowadzone w tym roku, DEMO w dalszym  ciągu szuka pracowników do działów Kreacji, Account i Strategii. Trwa rekrutacja na stanowiska: Grafik / Designer, Art Director, Account Executive oraz Strategy and Analysis Manager. „Coraz więcej zleceń i duża liczba kampanii już zakontraktowanych na 2006 r. wymagają od nas powiększenia zespołu. Decyzję o nowych osobach podjęliśmy w zeszłym roku, teraz etapami realizujemy plan” – mówi Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny DEMO.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji