Nowość "Trójki"

Dariusz Bugalski poprowadzi nowy program w "Trójce"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Jak promować Polskę za granicą?", "Czy Kościół w naszym kraju to święta krowa?", "Czy rządzą nami ludzie do tego przygotowani?" - na te i podobne pytania nurtujące większość rodaków słuchacze Trójki odpowiedzą sobie w najnowszym programie radiowej Trójki  "Polska według Polaków". Autor - Dariusz Bugalski jest trójkowym specjalistą od ważnych rozmów, prowadzonych na żywo ze słuchaczami.

Formuła programu będzie interaktywna, wezmą w nim udział słuchacze oraz zaproszeni eksperci. Każdy program dotyczyć będzie innej dziedziny życia społecznego, kulturalnego, politycznego, obyczajów.

 "Wszyscy to czujemy, że rozważania na temat Polski to w większości zbiorowy lament. - mówi Dariusz Bugalski - Chciałbym, żebyśmy częściej mówili: nie pytaj co twój kraj zrobił dla Ciebie, tylko co ty możesz zrobić dla twojego kraju…. Wraz ze słuchaczami Trójki nakreślimy wspólnie obraz Polski naszych marzeń - marzeń realnych, możliwych do zrealizowania."

Program "Polska według Polaków" będzie obecny na antenie Trójki od 3 października, w każdą niedzielę od 13:00 do 15:00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji