Nowość w reklamie internetowej

Niekwestionowana nowość na polskim rynku - kalkulator opustów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa sieć reklamowa AdClick, realizując politykę maksymalnej przejrzystości swojej oferty, udostępniła swoim klientom kalkulator opustów, który można znaleźć na internetowej stronie firmy, pod adresem http://www.adclick.pl/kalkulator.html.

Kalkulator opustów to bardzo proste w użyciu narzędzie, pozwalające wyliczyć dodatkowy opust wynikający z wysokości planowanych wydatków w obrębie danego zamówienia. Wyliczony opust obniża kwotę cennikową i jest niezależny od rabatów wynegocjowanych indywidualnie z poszczególnymi klientami AdClick. Można go stosować do dwóch podstawowych produktów oferowanych przez AdClick, tj. AdNiche (sprzedaż pojedynczych witryn w modelu Run On Site) oraz AdTarget (sprzedaż witryn w pakietach dobieranych do konkretnej grupy docelowej).

"Jednym z podstawowych założeń naszego działania jest maksymalnie prosta i przejrzysta, a jednocześnie elastyczna oferta, czego konsekwencją było najpierw zastosowanie jednolitego cennika dla całej sieci, a teraz dodanie kalkulatora, który pozwala klientom samodzielnie wyliczać najkorzystniejsze opcje wydatków w naszej sieci" - mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick.

AdClick powstał w maju 2004 roku jako piąta w Polsce sieć reklamowa przeprowadzająca kampanie online

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?