Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu AdMeritum.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowychwszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolioAd Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, BiznesInspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent).

Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiłaAgnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietniabr.

Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata byładyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista,Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, WarsawInsidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową