Nowy klient San Markos

San Markos przygotowała wizerunkową kampanię reklamową największego producenta generyków na świecie - firmy farmaceutycznej Teva.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem przygotowanych przez San Markos działań reklamowych jest rozpoczęcie budowy wizerunku Tevy jako firmy oferującej leki najwyższej jakości po przystępnej cenie. Takie pozycjonowanie firmy nie jest bezpodstawne: w samym 2005 roku firma wydała na badania 350 mln dolarów, a w Europie sprzedaje ponad 450 swoich leków.  Dodatkowym zadaniem przekazu reklamowego  jest poinformowanie rynku o przejęciu przez Tevę Polfy Kutno, jednego z wiodących producentów farmaceutycznych w Polsce. 

   

Kampania  skierowana została do specjalistów oraz grup opiniotwórczych i potrwa do końca listopada. Jako nośniki wykorzystane zostały branżowe tytuły prasowe jak np.: Puls Medycyny, Medycyna po Dyplomie, Przewodnik Lekarza, Gazeta Lekarska i Medycyna Praktyczna.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji