Nowy klient Toolbox Creative Communications

Polska firma farmaceutyczna Emo-Farm powierzyła agencji Toolbox Creative Communications kształtowanie wizerunku produktów do pielęgnacji skóry.

tc
tc
Udostępnij artykuł:

Umowa obejmuje realizację kampanii komunikacyjno-marketingowej dla marek Dermofit i Dermoniz.

Zadaniem agencji będzie prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę działań media relations i w ich kontekście umacnianie wizerunku Emo-Farm jako producenta wysokiej jakości preparatów leczniczych i kosmetycznych.

Do obowiązków agencji Toolbox Creative Communications będzie należało opracowanie i dystrybucja materiałów komunikacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia akcji oraz kontakty z mediami.

Agencja zajmie się tworzeniem informacji prasowych oraz merytorycznym i graficznym opracowaniem serii książeczek “EMOcje warte zapamiętania”, zawierających praktyczne porady dotyczące problemów kosmetycznych, schorzeń skóry, jej właściwego leczenia i pielęgnacji.

Kampania PR zostanie przeprowadzona wśród dziennikarzy pism oraz portali internetowych o charakterze młodzieżowym (lifestylowym, poradnikowym) i branżowym (farmaceutycznym, kosmetologicznym i medycznym). Informacje na temat produktów Emo-Farm trafią także do dodatków poświęconych tematyce zdrowia i urody w lokalnych oraz ogólnopolskich tytułach opiniotwórczych.

tc
Autor artykułu:
tc
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały