Nowy program Anny Popek przegrywa z konkurencją

Nowy program Anny Popek - „Strefa gwiazd”, emitowany w niedzielne poranki w TVP 2, ogląda średnio 793 tys. widzów. To mniej niż w tym paśmie mają konkurencyjne stacje.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Po pięciu odcinkach nowy program Anny Popek "Strefa gwiazd" ma 10,68 proc. udziału w grupie 4+ (przed rokiem TVP 2 miała w tym paśmie 15,23 proc. udziału w rynku) oraz 9,72 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie dla portalu Wirtualnemedia.pl.  

TVP 2 w trakcie emisji „Strefy gwiazd” przegrywa z konkurencją. Na pierwszym znalazła się Telewizja Polsat z 1,17 mln widzów i 16,1 proc. udziału w rynku a tuż za nią TVN i TVP 1. 

Nową propozycję programową TVP 2 oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy wsi. 

„Strefa gwiazd” to podsumowanie wydarzeń tygodnia z życia gwiazd, mody oraz imprez. Magazyn prowadzony przez Annę Popek jest obecny na antenie od 10 października br. (emisja w niedziele o 9.05).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów