Nowy projekt B2B gazety "Fakt"

"Faktostory" - najnowszy projekt B2B gazety "Fakt" - to kampania reklamowa, która prezentuje dziennik jako lidera rynku prasowego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Faktostory" jest cyklem komiksów przedstawiających oryginalne, zabawne scenki. W dowcipnych historyjkach biorą udział znani ludzie branży mediowej.

- Celem kampanii jest umacnianie pozytywnych, przyjaznych relacji Biura Reklamy 'Faktu' oraz samego 'Faktu' ze światem mediów i reklamodawcami - czytamy  w komunikacie.

Kampania  wystartowała 5 października na łamach pisma branżowego Media & Marketing. Kolejne odcinki  publikowane są celowo na ostatnich stronach magazynu - w dziale Ludzie: W kręgach, poświęconych zwykle relacjom z imprez mediowych, jako przekaz lekki w formie, budzący pozytywne skojarzenia.

Kampania została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek