Nowy projekt DD Media

Guten Tag, czyli Dzień Dobry po niemiecku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tego w Polsce jeszcze nikt nie zrobił. We wrześniu na rynku pojawi się nowy, oryginalny projekt, gazeta Dzień Dobry w niemieckojęzycznej wersji. Będzie nosił tytuł Dzień Dobry Guten Tag.

Gazeta skierowana będzie do mieszkańców Niemiec, przyjeżdżających do Polski w weekendy na zakupy, szukających usług medycznych i rozrywki.

- Przeprowadziliśmy badania osób przyjeżdżających do Polski. Okazało się, że w majowe weekendy niemiecką granicę przekracza ok. 170 tys. Niemców. Poznaliśmy ich potrzeby i oczekiwania. Niemcy przyjeżdżający na weekend do Polski szukają rozrywki, usług medycznych. Potrzebują gazety z polskimi informacjami w języku niemieckim. Chcemy, aby Dzień Dobry Guten Tag zaspokajał te potrzeby - powiedział Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.

O zapotrzebowaniu na tego typu projekt specjalny świadczy również duże zainteresowanie ze strony reklamodawców.

- Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym krajem pod względem cen usług         i produktów. Tym projektem wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy byli zainteresowani niemieckimi konsumentami - mówi Grzegorz Fajerski,  National Sales Director DD Media.

Dystrybucja gazet prowadzona będzie przez kolporterów w 7 przygranicznych miejscowościach zachodniej Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]