Nowy serial Jedynki przegrywa tylko z programami Dwójki

Emitowany w TVP 1 serial obyczajowy 'Apetyt na miłość' miał potrzech odcinkach więcej widzów niż nadawane w tym samym czasieprogramy Polsatu i TVN-u, ale przegrał z propozycjami TVP 2.Produkcja podniosła widownię stacji w porównaniu do analogicznegookresu ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż pokazywany w niedziele o 18.25 serialpo trzech epizodach miał średnio 1,27 mln widzów, 16 proc. udziałuw grupie 4+ i 15,51 proc. w grupie 16-49.

Rok temu Jedynka cieszyła się w tym paśmie większą popularnością- oglądało ją 2,17 mln osób przy udziałach wynoszących 23,98 proc.(grupa 4+).

W paśmie nadawania "Apetytu na miłość" TVP 1 znalazła się na drugimmiejscu wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem byławtedy TVP 2, emitująca "Panoramę", którą wybierało 1,71 mln osób.Za Jedynką uplasowały się Polsat (gł. "Rodzina zastępcza plus" i"Liga światowa siatkówki"; 1,13 mln) i TVN (gł. "Niania"; 0,99mln).

Serial najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 35. rokużycia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym.

"Apetyt na miłość" to 13 - odcinkowa współczesna opowieśćobyczajowa, ukazująca losy dwóch młodych kobiet: Irminy i Joanny,które przez przypadek zamieszkują we wspólnym mieszkaniu. W rolachgłównych występują Paulina Chruściel i Katarzyna Kaźmierczak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day