Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour

Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy systemkomunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej whipermarketach Carrefour.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przedewszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, któregogłównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzjizakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjnąpomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.

W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji zostałazintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketówCarrefour, zaprojektowany został też nowy logotypsieci.

Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polskaprzygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzieemitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketachCarrefour.

Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześćmiesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco orazpolskiego oddziału firmy.

PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier RetailNetworks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowychsieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRNPolska jest Polsat Media.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?