Nowy szef marketingu „Polski Dziennika Zachodniego”

Anna Jawor-Lachowicz została od dziś nowym dyrektorem działu marketingu „Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse). Stanowisko to było nieobsadzone przez kilka miesięcy po odejściu Marcina Cholewińskiego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jawor-Lachowicz pracuje w Prasie Śląskiej (śląski oddział Polskapresse) od 2005 roku. Dotychczas była głównym specjalistą ds. marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana