Nowy szef marketingu „Polski Dziennika Zachodniego”

Anna Jawor-Lachowicz została od dziś nowym dyrektorem działu marketingu „Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse). Stanowisko to było nieobsadzone przez kilka miesięcy po odejściu Marcina Cholewińskiego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jawor-Lachowicz pracuje w Prasie Śląskiej (śląski oddział Polskapresse) od 2005 roku. Dotychczas była głównym specjalistą ds. marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?