Nowy wizerunek soków Clippo

W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna Clippo

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aronia S.A., producent soków owocowych i warzywnych, z końcem maja wprowadza na rynek innowacyjne opakowania marki CLIPPO. Nowością jest niezwykły, geometryczny kształt kartonika, jego wyrazista kolorystyka i poręczna zakrętka.

W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nowe opakowania produktów. Wizerunek nowych kartoników CLIPPO pojawi się na 1100 billboardach w 15 największych miastach polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Akcje degustacyjne i liczne animacje prowadzone będą w największych hipermarketach i dużych sklepach na terenie całego kraju. Wspierane będą specjalną promocją cenową poszczególnych produktów CLIPPO. Za kreację wizerunku nowego opakowania odpowiedzialna jest agencja graficzno-reklamowa - Firma A z Łodzi. Doborem i zakupem mediów zajął się warszawski dom mediowy - HMS Carat Polska.

Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również prasę handlową. W testach konsumenckich poprzedzających wprowadzenie nowego opakowania CLIPPO zdecydowana większość respondentów wyraziła chęć zakupu produktów CLIPPO w innowacyjnym kartoniku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe