„Nowy wymiar odchudzania” w kampanii DietaLight (wideo)

W internecie i prasie rusza kampania reklamowa wspierających odchudzanie preparatów DietaLight. Akcję - opartą na historiach trzech kobiet - przygotowała agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania DietaLight, niskokalorycznych produktów pomagających w odchudzaniu, wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce przez firmę Axellus. W akcji o tych produktach opowiadają trzy kobiety, które zdecydowały się testować je przez kilka tygodni w celu zniwelowania nadwagi. Oprócz zdjęć obrazujących rezultaty kuracji reklamy zawierają opis całego procesu oraz relacje poszczególnych uczestniczek. Ma to wzmocnić wiarygodność przekazu.

 

Akcja - prowadzona pod hasłem „Nowy wymiar odchudzania” - obejmuje działania w internecie (przede wszystkim serwis dietalight.pl) oraz reklamy prasowe. Kobiety występujące w kampanii wybrała spośród swoich współpracowniczek agencja Streetcom, która również przygotowała layouty i filmiki z ich udziałem.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?