o2 wprowadza wizerunkowe pakiety reklamowe

Grupa o2 wprowadza pakiety reklamowe obejmujące tylko duże nośniki. Oferta o charakterze wizerunkowym jest skierowana do różnych grup reklamodawców.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach wizerunkowej oferty reklamowej Grupy o2 można wykupywać kampanie oparte na nośnikach triplebillboard, expand triplebillboard i wideboard. Reklamodawcy otrzymują gwarancję, że po ich przekazie przez pięć kolejnych odsłon nie będą emitowane inne duże nośniki reklamowe.

Oferta zawiera pakiety skierowane do określonych grup docelowych: kobiet, mężczyzn, odbiorców biznesowych oraz wszystkich użytkowników. Pakiet kobiecy obejmuje serwisy Pudelek, Lansik, Egoiści, Kaprysy, Kafeteria, Snobka, Kowbojki, Samosia i LuxLux, pakiet męski - Autokarta, Najauto, Sportfan, i Makbet, pakiet biznesowy - Hotmoney, Sfora.biz, Sfora, Pardon, Prawo SOS i Notowany, natomiast pakiet ogólny - o2, Pudelek, Wrzuta, Kafeteria i Poczta.o2. Kampanie realizowane w ramach tej oferty są rozliczane w modelu zasięgowym (za liczbę odsłon) - zarówno bez campingu, jak i w opcji 3xUU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową