o2 wprowadza wizerunkowe pakiety reklamowe

Grupa o2 wprowadza pakiety reklamowe obejmujące tylko duże nośniki. Oferta o charakterze wizerunkowym jest skierowana do różnych grup reklamodawców.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach wizerunkowej oferty reklamowej Grupy o2 można wykupywać kampanie oparte na nośnikach triplebillboard, expand triplebillboard i wideboard. Reklamodawcy otrzymują gwarancję, że po ich przekazie przez pięć kolejnych odsłon nie będą emitowane inne duże nośniki reklamowe.

Oferta zawiera pakiety skierowane do określonych grup docelowych: kobiet, mężczyzn, odbiorców biznesowych oraz wszystkich użytkowników. Pakiet kobiecy obejmuje serwisy Pudelek, Lansik, Egoiści, Kaprysy, Kafeteria, Snobka, Kowbojki, Samosia i LuxLux, pakiet męski - Autokarta, Najauto, Sportfan, i Makbet, pakiet biznesowy - Hotmoney, Sfora.biz, Sfora, Pardon, Prawo SOS i Notowany, natomiast pakiet ogólny - o2, Pudelek, Wrzuta, Kafeteria i Poczta.o2. Kampanie realizowane w ramach tej oferty są rozliczane w modelu zasięgowym (za liczbę odsłon) - zarówno bez campingu, jak i w opcji 3xUU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski