„Obudź lwa na śniadanie!” w kampanii płatków Lion

Rusza kampania reklamująca wprowadzone niedawno do sprzedaży płatki śniadaniowe Nestlé Lion (CPP Toruń Pacific). Akcję przygotowały agencja McCann Warsaw i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Płatki śniadaniowe Nestlé Lion są w sprzedaży od września. Mają smak karmelu i czekolady, zawierają witaminy, minerały i błonnik, a są skierowane przede wszystkim do młodych osób, w tym dzieci. Płatki produkuje CPP Toruń Pacific, spółka należąca do Nestlé Polska.

Płatki Nestlé Lion wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Obudź lwa na śniadanie!”, której głównym elementem jest charakterystyczny dla marki Lion lew. Akcja obejmuje telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne z oferty TVN, Atmediów i Discovery), kina (Cinema City, Imax, Helios), internet, outdoor oraz sklepy. W telewizji potrwa do końca listopada, a w innych mediach - do 20 grudnia.

grafika

Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa McCann Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?