Od 2000 r. Brytyjczycy wydali online 300 mld funtów

W ciągu ostatnich jedenastu lat brytyjscy konsumenci wydali na zakupy w sieci 300 miliardów funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z danych organizacji Interactive Media In Retail Group (IMRG) i firmy Capgemini, które w kwietniu 2000 roku uruchomiły IMRG Capgemini e-Retail Sales Index, za pomocą którego monitorują brytyjski rynek zakupów online.

Roczne wydatki Brytyjczyków na zakupy w sieci zwiększyły się z 800 milionów funtów w 2000 roku do 58,8 miliarda funtów w roku 2010.

Najszybciej rozwijającymi się segmentami rynku zakupów online na Wyspach są odzież i elektronika. Ten pierwszy od lutego 2001 roku zanotował wzrost o 3245 proc., a drugi - o 996 proc. od lutego 2002 roku.

IMRG i Capgemini prognozują, że w bieżącym roku brytyjski rynek internetowej sprzedaży osiągnie wartość 69 miliardów funtów, a w ciągu kolejnych czterech lat suma ta zwiększy się dwukrotnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"