„Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sieci salonów meblowych Agata (dawniej Agata Meble) z nową identyfikacją wizualną. Akcja, przygotowana przez firmy Opus B i Vizeum Polska, wspiera promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)

To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów - opisuje kampanię Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. Przypomnijmy, że nowa nazwa i logo sieci Agata zostały zaprezentowane w połowie ub.r.

Nowa akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Odsłaniamy się na nowo”, informuje o promocji „40 rat 0%, 2 raty gratis”, w ramach której w salonach Agata można rozłożyć płatność za produkty na 40 nieoprocentowanych rat, z których pierwszych dwóch nie trzeba płacić, bo są sfinansowane 5-procentowym rabatem. Taka oferta będzie obowiązywać do 24 stycznia.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie), internecie oraz w samych salonach Agata.

Kreacją reklam zajęła się agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej