Ofensywa gazety "Metro"

Wakacyjna akcja promocyjna - uwalniamy ludzika "Metra".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

18 lipca ruszyła wakacyjna akcja promocyjna dziennika "Metro", która potrwa do końca sierpnia. Krajowa kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej AMS, "Gazetę Wyborczą" oraz portal Gazeta.pl.

Akcja promocyjna - "Jurek ludzik Metra" - oparta jest na rysunkowej postaci będącej wakacyjnym komentatorem ważnych i ciekawych wydarzeń. Ludzik "Metra" nawiązuje do swoich wybitnych poprzedników, czyli postaci komiksowych pojawiających na łamach innych tytułów prasowych. Jurek był z "Metrem" zawsze, od pierwszego numeru, płatał figle w redakcji, podpowiadał o czym pisać, nakłaniał do pozytywnego spojrzenia na świat. Teraz ujawnia swoją twarz i poglądy, mówi we własnym imieniu i nawiązuje interakcję z czytelnikami. W najbliższym czasie dowiemy się więcej o tym jaki jest, co lubi, a co go denerwuje - czytamy w komunikacie nadawcy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową