Ofensywa Kino Polska: kanał w HD i serwis VoD

Spółka Kino Polska na ten rok zapowiada uruchomienie kanału Kino Polska HD. Nadawca pracuje też nad serwisem wideo na żądanie Filmboxlive.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kanał Kino Polska HD ma emitować w jakości HD filmy fabularne, dokumentalne, animowane oraz seriale. Nadawca podał w raporcie za 2011 rok, że na pozyskanie kontentu w HD zamierza przeznaczyć część środków pozyskanych z emisji akcji. Koszt konwersji jednego filmu z kopii do wersji HD to wydatek ok. 100 - 200 tys. zł. W procesie przygotowywania nowego kanału nadawca zamierza wykorzystać zasoby i doświadczenie Cyfrowego Repozytorium Filmowego, w którym 60 proc. udziałów kupił w grudniu ub.r. (więcej na ten temat).

Spółka podała w raporcie, że otrzymała od operatorów telewizji kablowych i satelitarnych wstępne deklaracje włączenia kanału Kino Polska HD do ich oferty. - Nie została jeszcze wyznaczona data jego uruchomienia - zastrzega Agnieszka Łapińska, PR manager w Kino Polska TV.

Nadawca zamierza rozwijać się też w zakresie emisji nielinearnej. W tym celu planuje uruchomić serwis wideo na żądanie Filmboxlive, w którym znajdzie się kontent filmowych z kanałów pod marką Filmbox. Jak podano w raporcie rocznym, docelowo w ramach serwisu mają być dostępne też kanały live.

- Będzie on dostępny dla użytkowników na urządzeniach mobilnych i w tzw. inteligentnych telewizorach (SmartTV) - zapowiada Bogusław Kisielewski, członek zarządu Kino Polska TV. Nadawca prowadzi już rozmowy z producentami urządzeń mobilnych i telewizorów. Filmboxlive ma pojawić się też u operatorów kablowych, z którym także prowadzone są wstępne negocjacje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu