Ofensywa Radia Plus

Kampania promocyjna Radia Plus Łagodne Przeboje

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 maja ruszyła nowa kampania Radio PLUS Łagodne Przeboje. Jej celem, jak informuje nadawca, jest "przypomnienie i podkreślenie wizerunku stacji, której słuchanie gwarantuje pełny relaks oraz najlepszą rozrywkę również w pracy". W nowej kampanii wykorzystano billboardy, reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, plakaty w autobusach, tramwaje oraz slajdy kinowe. Tym razem kampania promocyjna obejmuje miasta o średniej wielkości: Białystok, Kielce, Radom, Koszalin, Gorzów, Legnica, Wałbrzych, Inowrocław, Głogów oraz Szczecin i Łódź. Wykorzystano nośniki, głównie AMS-u, a billboardy zostały umieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych. Dodatkowo mieszkańcy Głogowa zobaczą reklamę Radia PLUS Łagodne Przeboje na megaboardzie, natomiast w Łodzi będzie można usłyszeć dźwiękową reklamę w tramwajach. Celem przekazu kampanii jest ukazanie Radia PLUS Łagodne Przeboje jako najlepszego medium do słuchania w pracy.

- Ten wizerunek podkreślamy proponując naszym słuchaczom codzienny konkurs. Przez pełne dwa miesiące- maj i czerwiec- będziemy zachęcać do słuchania Radia PLUS Łagodne Przeboje i wzięcia udziału w konkursie "ZNAJDŹ GWIAZDĘ TEJ GODZINY". Codziennie między godz. 10.00 a 15.00 słuchacze będą mieli trzy szanse na zdobycie gotówki - za każdym razem po 500 zł - czytamy w komunikacie Radia Plus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]