Ofensywa reklamowa Idei

Od poniedziałku Idea rusza z duża kampanią reklamową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia rusza duża kampania reklamowa sieci Idea, związana z wprowadzeniem nowej taryfy "Taryfa Malejąca dla Firm".

Kampania, którą przygotowała  agencja G2, potrwa ponad miesiąc. Swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, niektóre kanały tematyczne, prasę, stacje radiowe ogólnopolskie i lokalne, serwisy internetowe związane z tematyką biznesową, outdoor (autobusy) oraz działania niestandardowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera