Ofensywa Tele2

W niedzielę w telewizji i prasie wystartowała sprzedażowo - wizerunkowa kampania reklamowa firmy Tele2, dotycząca abonamentu telefonicznego, nowej usługi oferowanej przez tego operatora.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to drugi etap działań reklamowych, które rozpoczęły się 1 września br. od części teaserowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.

 Na tablicach reklamowych od dwóch tygodni eksponowane jest hasło "Nie przejdzie!" wraz z zaciśniętą pięścią uwidocznioną na czerwonym tle.

 Za strategię, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja AIDI.

Wprowadzenie do oferty Tele2 abonamentu telefonicznego stało się możliwe dzięki decyzji UKE, zgodnie z którą operatorzy alternatywni mogą hurtowo kupować od Telekomunikacji Polskiej abonament (WLR – wholesale line retail). Tele2 promuje więc tańszy niż w TP abonament i jednocześnie buduje wizerunek marki Tele2 jako kompletnej alternatywy dla usług TP. Działania reklamowe prowadzone będą przez kilka miesięcy w telewizji, prasie codziennej i tygodnikach opiniotwórczych (m.in.: niestandardowe formaty), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji