Ofensywa telewizyjna marki Wawel

W sierpniu b.r. wystartowały dwie telewizyjne kampanie reklamoweWawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

20 sierpnia ruszyła kampania Karmelków, natomiast 27 sierpniawizerunkowa i produktowa kampania Czekolad.

Piętnastosekundowe i trzydziestosekundowe spoty będą emitowanew: TVP, TVN, TVN 7, TV 4, AT Media, TVN 24, TVN Style.

Kampanie potrwa kilka tygodni.

Za planowanie i zakup mediów dla tego Klienta odpowiedzialnyjest dom mediowy MPG.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?