Ogilvy obroniło obsługę nju mobile

Orange Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową marki telefonii komórkowej dla młodych nju mobile. Zdecydowano się na kontynuację współpracy z Ogilvy Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ogilvy obroniło obsługę nju mobile

Ogilvy (wcześniej Ogilvy & Mather) obsługuje reklamowo nju mobile od 2013 roku. W ramach nowej umowy, w dalszym ciągu odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną marki. Marketer nie zdradza szczegółów przetargu ani podpisanej umowy.

Ostatnie działania reklamowe Nju Mobile to kampania promująca pakiet internetowy dostępny w wariancie abonamentowym. Podobnie jak we wcześniejszych kreacjach, w reklamie pojawia się żółty bohater symbolizujący markę.

Marka nju mobile została wprowadzona na rynek przez Orange Polska w kwietniu 2013 r. W 2020 r. operator poinformował, że się ma już ponad milion użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem