TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49

W styczniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu 2018 roku wyniósł 0,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do stycznia 2017 roku wynik ten zwiększył się o 6,25 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 22 proc. i wyniósł 0,61 proc.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 14,29 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-sportowych-w-styczniu-2018-eurosport-1-liderem ##

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia ub.r. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active i HGTV w styczniu ub.r. wynosił 0,33 proc.

Na siódmej lokacie znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,15 proc.).

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z drugiego miejsca na pozycję lidera w styczniu br. awansowało TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 27,50 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,99 proc. spadł kanał TVN Style, notujący jednak wzrost wynoszący 6,45 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 22,22 proc. do 0,49 proc. udziału.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 81,82 proc. do 0,20 proc.

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotowało Lifetime (było to 40 proc. do 0,03 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski