Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła we wrześniu o 0,5 pkt r/r do23,2%

Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosławe wrześniu 23,2% w stosunku do 22,7% przed rokiem, poinformowałaspółka w komunikacie.

isb / kk
isb / kk
Udostępnij artykuł:

W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalnośćstacji z grupy TVN wyniosła 25,8% wobec 24,6% we wrześniu 2007 r.Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła we wrześniu18,0% licząc całodobowo (wzrost o 1,3 pkt) a w "peak time" 21,6%(wzrost o 1,6 pkt).

Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49lat) wzrósł we wrześniu o 0,2 pkt r/r do 24,0% licząc całodobowo. W"peak time" udział stacji TVN wzrósł o 0,8 pkt r/r do 25,7%.

Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 18,6%,co oznacza wzrost o 0,7 pkt r/r, a w "peak time" wzrósł o 1,0 pktr/r do 20,3%.

"Tak rewelacyjne wyniki oglądalności są efektem doskonałejjesiennej oferty programowej kanału TVN, obejmującej wysokiejjakości lokalnie produkowane seriale i programy oraz doskonałefilmy zagraniczne. We wrześniu z sukcesem wystartował nasz nowyprogram rozrywkowy 'Mam talent!' - polska wersja programu 'Gottalent', który odniósł ogromy sukces w ponad 20 krajach na całymświecie. Nowy show został również niezwykle dobrze przyjęty przezpolską publiczność, przyciągając do 4,9 mln widzów i odnotowując do52% udziału w rynku w naszej grupie docelowej" - czytamy wkomunikacie TVN.

Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej(mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżejśredniej) wyniósł we wrześniu 5,0% wobec 7,0% rok wcześniej. W"peak time" wynik wyniósł 3,9% wobec 4,8% we wrześniu 2007 r.

isb / kk
Autor artykułu:
isb / kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"