Ojciec Mateusz nie dał szans 'Kapitalnemu pomysłowi'

Program "Kapitalny pomysł" oglądało w TVN 1,13 mln widzów,zapewniając stacji 7,94 proc. udziału w rynku. Bezapelacyjnymliderem pasma była TVP1 nadająca "Teleexpress" oraz serial "OjciecMateusz".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek programu nadany30 listopada (1,58 mln widzów i 11,43 proc. udziału). Finał formatuna żywo śledziło z kolei 1,26 mln osób (8,59 proc. udziału w rynku)- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Zdecydowanym liderem rynku w paśmie "Kapitalnego pomysłu" byłaTVP1 (6,28 mln widzów i 44,03 proc. udziału). Druga pozycjaprzypadła TVP2 nadającej między innymi program Moniki Richardson(1,98 mln widzów i 13,92 proc. udziału). Lepsza była takżetelewizja Polsat (1,26 mln widzów, 8,82 proc. udziału).

Program był chętnie oglądany przez mieszkańców największychmiast oraz legitymujących się wykształceniem wyższym

Zwycięzcą programu został Karol Kowalczuk. Otrzymał trzystatysięcy złotych na realizację swojego biznesowego planu (leczniczegogle). Druga edycja "Kapitalnego pomysłu" na razie nie jestplanowana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu